Begin - 3 maanden trip

13 november 2016 - Amsterdam, Nederland

Hallo dan!

We gaan er drie maanden vandoor en hebben er heel veel zin in! Nu heb ik het plan om onze trip enigszins wat bij te gaan houden. Lijkt me gewoon leuk om later weer terug te lezen en opnieuw te ervaren. Een reisdagboekje!

• Mocht je het nou ook leuk vinden om 'mee te reizen', dan kan je ergens aan de rechterkant je emailadres opgeven.

Terwijl ik toch bezig was, heb ik geprobeerd bij Profiel, zie hierboven in de balk, er ook wat van te maken. Daar lees je zo'n beetje onze planning enzo. Het kopje Foto's en Kaart wijst zich vanzelf, lijkt me ;-)

Morgen, maandag 14 november stappen we in het vliegtuig. Spannend en leuk allemaal! Nou nog ff de laatste dingen doen (zoals dit dus!).. en dan YES YES.. richting Schiphol.

Groetjes van ons!

Mmmm... Nu lezen we net over de aardbeving in Nieuw-Zeeland.. Dus. Maar laten we niet in de stress schieten, even rustig kijken wat het gaat brengen. Slik.

*-***-*

1. Marco de Koning:
    13 november 2016
    Veel plezier, ben benieuwd naar de verhalen!
  2. Willemijn:
    13 november 2016
    Heel veel plezier! We zien uit naar jullie verhalen! Groetjes van de buren Willemijn, Merel en Fleur.
  3. Dennis:
    13 november 2016
    Heel veel geluk en plezier en mooie momenten die jullie op je reis pad mogen tegen komen, en vast en zeker heel veel zonnenschijn. wij werken wel verder in koud Nederland
  4. Vera & Alex:
    13 november 2016
    Heel veel plezier! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Super leuk dat we een beetje mee mogen genieten! Voor nu: een hele goede reis!! Groetjes! Xx
  5. Ingrid:
    13 november 2016
    Heel veel plezier!! Geniet van jullie avontuur!
  6. Joyce Ravestijn:
    14 november 2016
    Lieverds, goede reis!
  7. Marjolijn:
    15 november 2016
    Lieve schatten! Doe voorzichtig, pas goed op elkaar en GENIET! Heel veel liefs en dikke zoenen XXX
  8. Karin:
    15 november 2016
    Super leuk dat we zo een beetje mee kunnen reizen. Echt te gek wat jullie allemaal gaan doen. Heel veel plezier. Dikke X Bart en Karin
  9. Bianca:
    15 november 2016
    Heel veel plezier en een goede reis!! Ik kijk uit naar jullie belevenissen! X